روز جدید

آیا می توانم از روغن نارگیل برای موهای کراتینه شده استفاده کنم؟ بله، اما به موقع

 

اگر کمتر از دو هفته پیش از کراتینه درمانی استفاده کرده اید، استفاده از روغن نارگیل ایده خوبی نیست. زیرا موهای شما ترمیم، تغذیه و آبرسانی شده است.

همچنین از آنجایی که کراتین 15 روز طول می کشد تا به طور کامل داخل مو ته نشین شود، موهای شما قادر به جذب چربی نیستند و بسیار چرب خواهند شد.

بنابراین برای از بین بردن کامل روغن نارگیل باید از شامپوی شفاف کننده استفاده کنید. اما با حذف روغن نارگیل، مقداری از کراتین را نیز از بین خواهید برد.

پس از اعمال کراتینه درمانی، ایده آل این است که پانزده روز صبر کنید تا از روغن نارگیل استفاده کنید. و بعداً نحوه استفاده صحیح از آن را به شما خواهم گفت.

 

شما از کراتینه درمانی استفاده کرده اید و متوجه می شوید موهایتان به قدری سالم، مطیع و نرم است که احساس می کنید اگر به موهایتان ادامه ندهید، اثرات این درمان به طرز جادویی یک شبه از بین می رود.

 

 اگر فقط یک درمان کراتینه روی موهای خود اعمال می کنید، چرا می خواهید از روغن نارگیل استفاده کنید؟

کراتین از لحظه استفاده شروع به ترمیم موهای شما می کند و تا پانزده روز دیگر در موها می نشیند .

 

به همین دلیل همیشه به مشتریانم توصیه می کنم که در صورت تمایل می توانند هفته ای یک بار پس از شستن موها، کراتینه را با استفاده از سشوار دوباره فعال کنند.

 اگر کمتر از پانزده روز از کراتینه درمانی می گذرد، نباید از روغن نارگیل استفاده کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که از موهای سالم خود لذت ببرید.

 

خوب، راستش را بخواهید، باید با رعایت برخی مراقبت‌ها ، مانند شستن موهایتان با دفعات کمتر، استفاده از شامپوها و نرم‌کننده‌های بدون سولفات، از آن لذت ببرید .

زیرا اگر کمتر از پانزده روز از استفاده از کراتینه درمانی گذشته باشد، موهای شما به مواد مغذی تامین شده توسط روغن نارگیل نیازی ندارد. به این دلیل ساده که کراتین از قبل تمام مواد مغذی مورد نیاز موهای شما را تامین می کرد.

اگر کمتر از پانزده روز قبل از کراتینه درمانی استفاده کرده باشید و از روغن نارگیل استفاده کنید  ، کوتیکول ها را اشباع خواهید کرد. بنابراین، به احتمال زیاد موهای شما آنقدر چرب است که باید آنها را با یک شامپوی شفاف کننده بشویید، که باعث از بین رفتن چربی و کراتینه می شود.

و این ما را به موارد زیر هدایت می کند.

 

نحوه استفاده از روغن نارگیل دو هفته پس از اعمال کراتینه درمانی

 

 زیرا مهم این است که "چگونه" از روغن نارگیل پانزده روز پس از اعمال کراتینه درمانی استفاده کنید.

 

 

به یاد داشته باشید که موهای شما توسط کراتینه ترمیم می شود، بنابراین، باید از روغن نارگیل "دوز" استفاده کنید.

 

 اگر موهای خود را برای فعال سازی مجدد کراتینه ی خود اتو می کنید، می توانید از روغن نارگیل به عنوان محافظ حرارتی استفاده کنید. در این صورت بسیار مهم است که روغن را به موهای خیس خود بمالید، صبر کنید تا خشک شود و فقط زمانی که موهایتان کاملا خشک شد اتو را رد کنید.

 اگر متوجه شدید که موخوره ظاهر می‌شود،  می‌توانید چند ساعت روغن نارگیل را به کف دست‌هایتان بمالید، آن‌ها را به هم بمالید و روغن را از بین رشته‌های وز شده بمالید.

 می توانید روغن نارگیل را به عنوان ماسک نیز بمالید، فقط روی انتهای آن بمالید،  بگذارید بیست دقیقه بماند و پس از گذشت مدت زمان نوردهی، موهای خود را با شامپوی بدون سولفات بشویید.

 

اما،  بسیار مهم است که روغن نارگیل را با گذاشتن آن در طول شب یا ساعت ها روی تمام موهای خود استفاده نکنید. در غیر این صورت موهای خود را بیش از حد بار می کنید و کدر، سنگین و چرب به نظر می رسند.

 

نتیجه گیری

پانزده روز پس از استفاده از کراتینه درمانی می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید. با این حال، شما باید با احتیاط از آن استفاده کنید، به عنوان مثال، به عنوان یک محافظ حرارتی قبل از اتو کردن مو یا به عنوان یک ماسک بیست دقیقه ای فقط روی انتهای موها استفاده کنید.

منبع:روغن مو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

۰۱/۱۲/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا عاملی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی